در نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با رئیس حوزه سه بانک ملی استان البرز مطرح شد:

امکانات غیرحضوری بانکی در اختیار استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۸ کد خبر : ۱۶۷۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۰

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با محسن بریری رئیس حوزه سه بانک ملی البرز و تنی چند از مسئولین بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد طی نشستی به بررسی راهکارهای استفاده بهینه استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه از خدمات بانک ملی پرداختند.

    دکتر میرزا هدف از این نشست را بررسی راه‌های دستیابی بهینه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به امکانات موجود در سیستم بانکی و بهره گیری از خدمات غیرحضوری بانکی برای این عزیزان برشمرد و تاکید کرد: «با توجه به ورود تکنولوژی‌های نوین و امکان دسترسی اکثر اقشار جامعه به اینترنت و نیز با توجه به ارزشمندی وقت، بویژه برای قشر دانشگاهی، بهره گیری از خدمات غیرحضوری بانک های طرف حساب با دانشگاه از ضروریات زندگی روزمره است.»

    وی بانک ملی را یکی از قدیمی ترین معتبرترین بانک های کشور عنوان نموده و ضمن ابراز رضایت از نحوه تعامل این بانک با دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز، ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از خدمات به روز این بانک از  قبیل سامانه بام و خدمات اینترنتی رفاه بیشتری در زمینه پرداخت های مالی برای دانشگاهیان فراهم شود.

    محسن بریری رییس حوزه 3 بانک ملی استان البرز نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در این استان به معرفی خدمات غیرحضوری بانک ملی همچون سامانه بام پرداخت و گفت:« بانک ملی ایران با هدف ارائه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات قابل ارائه به آنها، اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید «بام» نموده است.»

        وی ادامه داد: « با توجه به جایگاه ویژه مشتریان در نزد بانک ملی ایران و با اذعان به این موضوع که بخشی از کارهای روزمره مشتریان اعم از کنترل بودجه بندی های مختلف زندگی، بخاطرسپاری عنوان هزینه ها و درآمدهای انجام شده و اطلاعات بانکی و تماس افراد مختلف بی ارتباط به حساب بانکی او نمی باشد در این سامانه تلاش گردیده با ایجاد برنامک هایی با عناوین بودجه ریزی ـ دفتر تلفن ـ یادداشت گذاری بر روی صورتحساب سامانه ای کامل شامل خدماتی فراتر از خدمات بانکداری را به مشتری ارئه گردد چرا که آسایش و آسودگی مشتریان شعار همیشگی ما می باشد.».

 رئیس حوزه سه بانک ملی البرز با اشاره به تنوع ابزارهای الکترونیکی مورد استفاده در سطح جامعه از قبیل تلفن همراه ـ تبلت ـ لپ تاپ و رایانه های شخصی، تصریح کرد: «صفحات این سامانه به صورت واکنش گرا طراحی گردیده و بدون نیاز به تنظیماتی از سوی کاربر با دستگاه مورد استفاده کاربر هماهنگ می گردد»

وی تاکید کرد: «با توجه به تنوع بالای عناوین مختلف تراکنش های بانکی اعم از پایا ـ ساتنا و ..، بخش های انتقال وجه سامانه بام این بانک که در اختیار عموم مردم بویژه قشر دانشگاهی قرار دارد نیز کاملاً به صورت هوشمند طراحی شده است تا بدون نیاز به تعیین نوع تراکنش از سوی مشتری با دریافت مبلغ و حساب مقصد نوع تراکنش تشخیص داده شده و پیام لازم به کاربر نمایش داده شود.»

                                                                                    روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

 


نظر شما :